Mange på dugnad

Vi valgte i år og samle mye av arbeidet som må utføres på egne Bryggeanlegg og på Gjestebryggen på samme dag og på Lørdag var totalt 28 medlemmer i aksjon. Ett oppmøte som er helt fantastisk og som resulterte i at vi fikk gjort det aller meste av oppgaver i foreningen som var planlagt denne dagen. Gjestebryggen er også sjekket under vann og utbedret av eksternt firma så denne fremstår nå som veldig bra etter arbeidet som ble utført i fjor og i år. Noen små oppgaver gjenstår men med innsatsen som ble lagt i helgen er det meste av store oppgaver på plass før sesongstart.

Minner om at toalett og dusj er nå på plass, her gjenstår bare å få på plass speil, dusjforheng og noen småting.

Vi har som informert tidligere startet utdeling av brosjyrer med informasjon om Seilforeningen og vi har stor pågang fra skoleklasser som ønsker seiling som aktivitet. Vi har allerede bestilling fra 9 skoleklasser som er veldig gøy men også utfordrene i forhold til gjennomføringen. Har noen ledig tid på dagtid og kan stille opp og hjelpe en gang eller to så ta bare kontakt.

Vi har noe redningsvester og våtdrakter men med så stor aktivitet hadde det vært flott med mer våt draker så om noen har noen liggende hjemme eller i båten som ungene har vokst fra så flott om noen vil gi disse til seilforeningen.