Jolleseiling

Fra Torsdag 120516 og ut sesongen med unntak av Juli måned blir det jolleseiling for de som ikke har seilt eller som har seilt lite. Oppstart disse dagene blir kl:1700 og vi vil da gi ett intensivt kurs med opplæring som tar sikte på at de som vil får prøvd seg i en av båtene allerede første dag. Vi har noen våtdrakter og redningsvester av mindre størrelser til lån men flott om du tar med egen drakt om du har dette.

Tilbudet er GRATIS og formålet er å gi en innføring i seilsporten som gjør at den enkelte kan seile når han selv ønsker. Våre Joller står til disposisjon alle dager utenom torsdager for de som er medlemmer.

Vi har nå etter å ha kjøpt 5 nye optimister fra Sæby Seilforening og har derfor totalt 7 optimister i tillegg til 4 RS fevajoller og en lærling.

Vi oppfordrer alle til å møte opp disse torsdager på Nysundhalsen Seilsportsenter ved Eigerøy brua. Gjerne voksne sammen med barn og eller ungdommer.

I tillegg til disse Torsdagene vil det bli åpen dag på anlegget med muligheter for å prøve å seile:

Vannaktivitetens dag: Onsdag 290616 (Mer informasjon kommer senere)

Har du spørsmål send en mail til:
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.