Medlemsmøte

Sted:    PRONAV
 Tid:      Onsdag 14 Desember 2016 kl:1800

Det innkalles til medlemsmøte der styret vil orientere om klubbhusprosjektet og andre saker som det jobbes med. I tillegg er det ønskelig med tilbakemeldinger fra medlemmer på både det som gjøres og eventuelle forslag som vi bør jobbe med.

Søknad om spillemidler til prosjektet ble sendt på mandag og vi ser det ikke som unaturlig at det vil bli skrevet om prosjektet i media før medlemsmøte. På møte vil vi selvsagt gå mer i detalj på prosjektet og vi vil også legge frem samarbeidsavtalen mellom klubbene som vi snart er ferdig med.

Vi har også vært så heldige å få med oss John Remi Hamre som har sine røtter fra Moi og som har vært på jordomseiling. Han er nå hjemme igjen og leier i dag plass på Nysundhalsen og han kommer for å fortelle oss om denne turen. Han kommer til å fortelle om planlegging og forberedelser, turen til Karibien og turen over Stillehavet.

Tradisjonelt kommer det ofte mest voksne på slikt møte men vi anbefaler også våre yngre seilere å delta.

Det blir enkel servering.

Styret