Medlemskontigent 2020

ESF er i år pålagt å fakturere medlemskontingent gjennom Klubbadmin, som er idrettens eget faktureringssystem. De som har båtplasser vil få egen faktura 2 ganger i året i henhold til vedtektene, i tillegg til denne fakturaen.

Endringer som ble vedtatt på årsmøtet i forhold til satser for medlemskontigenter kan ikke gjennomføres da dette nye systemet vi er pålagt å bruke ikke tillater familiemedlemskontigenter. (Noe ikke idrettsfornundet selv var klar over før vi påpekte det) Alle klubber MÅ også bruke dette systemet for å fakturere og alle medlemmer skal minst betale kr 50,- pr. år for å være medlem.

Vi har etter samtaler med Idrettskretsen fått anbefalinger om å gjøre ett styrevedtak på hvordan satsene skal være i år og så behandle dette på neste årsmøte. Styret har derfor vedtatt følgende satser som gjelder for 2020 som samsvarer med årsmøtevedtaket på en god måte.

Medlemmer fra 0-25 år kr 50,-
Medlemmer fra 25 år    kr 300,-

Vi ønsker å oppfordre alle familer som i dag er registrert med ett enkeltmedlemsskap om å registrere inn ektefelle/samboer/barn. Dette kan gjøre dette ved å følge denne linken: https://medlemskap.nif.no/513932